perjantai 7. tammikuuta 2011

Musiikkiteatteriin

Huomenna me mennään Musiikkiteatteri Palatsiin katsomaan The Beatles Story. Kotiäitikin pääsee joskus ulkomaailmaan! Koska mekko maksoi kirpparilla vain neljä euroa, aion satsata kampaajaan! Oikea kampaus, jee!



Piristin muuten yksinkertaista mekkoa suurentamalla pääntietä, lisäämällä pitsiä ja ompelemalla pystykauluksen.



Asusteet oon löytäny jo aikasemmin kirpparilta. En oo ees muistanu, että mulla on tollanen hattu. Se on tosi vinkee! Haluisin laittaa sen, mut näytän ehkä enemmän tyypiltä, jonka kuuluis olla näyttämöllä, mutta eksyny yleisän puolelle. Ei se mitään, laitan sen silti. Ja kampaus saa olla tietenkin tyyliin sopiva, päälaelta litteä ja volyymi niskassa! Ehkä heitän hatun sit nurkkaan, kun illemmalla suuntaamme discovaloihin!

4 kommenttia:

Miia kirjoitti...

Oispa kiva nähdä se kampaus! Hatun kera. Hieno, ekologinen (ja eettinenkin) idea satsata kapitaali palveluihin. Olit varmaan stunning! niinku maalimalla sanotaan.

Marianne kirjoitti...

Kiitti! Arvaa tuliko otettua yhtään kuvaa, PÖHLÖ MINÄ! Voi tietty olla, että mua on illan aikana kuvattu rutosti, ku olin niin stunning;)

Asta kirjoitti...

Varmasti on kuvattu ja tosiekologinen valinta sekä puvussa että palveluunkin satsaus.

Willa Wanillan Mirjami kirjoitti...

Niin upee mekko Maikku! MÄkin haluun jotain noin tyylikästä kun meistä otetaan perhekuvat keväällä!!!